O opakowaniu produktu mówi się, że jest „cichym sprzedawcą”.
Dobry design wyróżnia produkt na tle konkurencji, dodaje mu nowoczesności, a także zwiększa zainteresowanie konsumentów. Dobry design produktu ma znaczenie już nie tylko na sklepowej półce i w zakupowym koszyku. Zdjęcie opakowań pojawiają się coraz częściej w internecie.
Opakowania widzimy w social mediach, na stronach internetowych, a także w gazetkach promocyjnych.
Warto więc wyróżnić swoją markę przemyślanym dobrym opakowaniem.
Specjalizuję się w grafice użytkowej, brandingu i design packagingu.
Zaprojektuję lub wykonam refresh opakowania. Począwszy od prac koncepcyjnych, po graficzne i wykonawcze łącznie z przygotowaniem do druku.
Efektywna marka to ta, która ma wyrazisty odbiór.
Opakowanie jako „niemy sprzedawca”, zawsze jest na pierwszej linii w komunikacji z klientem, dlatego jego projekt powinien być oryginalny i nieprzypadkowy.
Mając doświadczenie w tej dziedzinie jestem świadomy, że dobrze zaprojektowane opakowanie sprzedaje skuteczniej.
Klient będąc w sklepie nie pakuje do koszyka produktu, a swoje wyobrażenia o konkretnym wyrobie. Opakowanie powinno więc być przemyślaną strategią w pozyskaniu klienta. Efekt powinien ciekawić i wyróżniać się na tle konkurencji.
W przygotowaniu projektu potrzebna jest kreatywność, doświadczenie oraz zmysł, który pozwoli odpowiednio dopasować styl do charakteru produktu.
Projekt powstaje w programach graficznych z uwzględnieniem materiałów, z jakich ma zostać wykonany.
ClientSimon & SchusterServicesDesign, PhotographyYear2021