Dobre logo - silna marka
Dobrze zaprojektowane logo może wpłynąć znacząco na sukces danej marki, a odpowiednio skrojona identyfikacja pomoże tej marce komunikować się we właściwy sposób.
Projektowanie logo może się wydawać prostą sprawą. Jednak, aby stworzyć silną markę i zaprojektować właściwe logo trzeba przejść przez przemyślany proces twórczy.
Księga znaku
Księga znaku, czyli tzw. brand book stanowi jeden z kluczowych elementów spójnej komunikacji wizualnej firmy. Jest zbiorem starannie przygotowanych zasad i wytycznych stosowania znaku graficznego. Instrukcja obsługi logo może występować w wersji elektronicznej jak i drukowanej.
Kompletna księga znaku to doskonałe narzędzie marketingowe dla firm, którym zależy na zachowaniu spójnego wizerunku. Dzięki niej możemy mieść pewność, że korzystające ze znaku współpracujące osoby – graficy, drukarnie, chcąc umieścić go na rozmaitych materiałach, będą wiedzieli, w jaki sposobów tego dokonać.
Księga znaku chroni więc firmę przed ewentualnymi wpadkami projektowymi. Nie ma obowiązku posiadania księgi znaku, ale posługiwanie się nią znacznie ułatwia i przyśpiesza przygotowywanie wszelkich materiałów reklamowych. W efekcie może przełożyć się ona spójność prac graficznych i przewagę firmy nad konkurencją.
Rozszerzona księga znaku
Możemy wyróżnić dwa rodzaje księgi znaku – podstawową i rozszerzoną. Wybór dodatkowych elementów musi być spójny z potrzebami firmy, czasami podstawowa księga znaku może być niewystarczającą formą instrukcji.
Zapraszam do kontaktu
tel: 609 900 989
mail: robert@bondarowicz.pl