Kupujemy oczami

O opakowaniu produktu mówi się, że jest „cichym sprzedawcą”.Dobry design wyróżnia produkt na tle konkurencji, dodaje mu nowoczesności, a także zwiększa zainteresowanie konsumentów.

Dobry design produktu ma znaczenie już nie tylko na sklepowej półce i w zakupowym koszyku. Zdjęcia opakowań pojawiają się coraz częściej w internecie. Opakowania widzimy w social mediach, na stronach internetowych, a także w gazetkach promocyjnych. Warto więc wyróżnić swoją markę przemyślanym dobrym opakowaniem.  Klient nie kupuje produktu, a swoje wyobrażenia o konkretnym wyrobie. Efekt więc powinien ciekawić i wyróżniać się na tle konkurencji.

Specjalizuję się w grafice użytkowej, brandingu i design packagingu. Mając doświadczenie w tej dziedzinie  jestem świadomy, że dobrze zaprojektowane opakowanie sprzedaje skuteczniej. W przygotowaniu projektu potrzebna jest kreatywność, doświadczenie oraz zmysł, który pozwoli odpowiednio dopasować styl do charakteru produktu.

Realizuję projekty opakowań/etykiet łącznie z przygotowaniem do druku, uwzględniając materiały z jakich mają być wykonane.

Zapraszam do kontaktu

tel: 609 900 989
mail: robert@bondarowicz.pl